Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Augmented reality
Jecha, Jakub ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na technologii zvanou Rozšířená realita, konkrétně pak na její využití v marketingu. Hlavním cílem práce je definovat, proč je tato technologie vhodným nástrojem pro marketing, a zhodnotit její použití v reálných podmínkách. Toho je docíleno vymezením konkrétních zařízení a případů užití této technologie v praxi, přičemž zhodnocení použitelnosti v reálném prostředí je podloženo statistikami. Přínosem práce je objektivní zhodnocení technologie a poskytnutí dostatku podkladů k rozhodnutí jedinců i společností, zda tuto technologii v marketingu využít. V první části práce je kladen důraz na přesné vymezení technologie jak z teoretického, tak praktického hlediska. Snahou je poskytnout čtenáři dostatek konkrétních příkladů a statistických údajů. Druhá část se věnuje testování konkrétních aplikací, využívajících rozšířenou realitu jakožto marketingový nástroj.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.